Rabu, 13 Mac 2019

New Mary Kay Timewise 3D Awesome!!!

halu haiiii...😍😍😍😍😍
 .
.
.
Taraaaa.....special from Mary Kay is comingggg... apa tu??😊 Timewise Skincare 3D.. Timewise 3D ni akan menggantikan Timewise Miracle. Dengan formula baru akan membuatkan kulit akan nampak superbbb, awesome dan paling besttt bertambah muda..hehe.. sape tak nak muda dr usia kan.. jom tengok.
.



Nampak kan 'yang lama dan 'yang baru'.. di datangi 4 item jugak seperti yang lama, cuma yang baru ni lagi advanced dari segi packaging dan ofkos la isi kandungan dia.. Timewise 3D ni memang ada 2 jenis iaitu untuk kulit "Normal to Dry" & "Combination to Oily". Bergantung pada jenis kulit seseorang dan boleh refer dengan Beauty Consultant yg sah. 
.
WHY is called Timewise Miracle 3D???😊😊😊😊😊

Nampak kan di gambar itu ada 3D.. Defend, Delays & Delivers. Jom huraikan 3D tu dengan lebih mendalam. 

  • DEFEND -:- Timewise 3D bantu untuk protect kulit kita dari dua faktor yang paling banyak menyumbang kepada penuaan, which is UV Ray & free radical (radikal bebas).
    .
    Free Radical - dari persekitaran macam asap rokok, air pollution, cuaca panas, radiation, bahan kikia di tempat kerja, haba, dan lain2.
    .
    UV Ray - dari cahaya mafahari, electronic device smart phone, computer, tv, dan lain2. 
 
  • DELAY -:- Melambatkan proses penuaan, yess ni Iza suka sgt..sebab tak nampak tua..hahaha.. sape suka kan umur tak masuk 30 tapi dah nampak 40 @ 50..hahaha..melampau kan..hehehe..

  • DELIVER -:- Dapat tengok result dalam masa 12 minggu tapi sebenarnya pakai dua bulan pun dah nampak kesan tau. jom tengok result.




Ini adalah kulit director Iza yang telah menggunakan Timewise 3D. Yang sebelah kiri tu sebelum Timewise 3D dan dia masih menggunakan Timewise Miracle yg lama. Dan yang sebelah kanan pula selepas Timewise 3D. Nampak kan perbezaan di antara keduanya. yang sebelah kanan tu garis-garis halus berkurangan dan tampak cerah berbanding yang sebelah kiri.


.

.

Dulu 3 in 1 Cleanser, kenapa sekarang 4 in 1 cleanser? 😊😊


Timewise 3D ada 4 fungsi..iaitu..:-
.
.
- Cleanse
- Freshen
- Exfoliate
- Brightening 


wahhh best sangat2..sebab ada 'brightening' yay.. MENCERAHKAN.. ramai wanita obses tau cerah2, putih2.. hehehe..


ok, ni ialah susunan untuk pakai Timewise 3D..  ada siang dan untuk malam. yang kecik molek tu eye cream. eye cream ni utk lingkaran bawah mata sembab, kusam, mata letih.. jom tengok salah sorg Beauty Consultant kami yang nampak kesan sanngat..


Age Minimize 3D Eye Cream - testimoni salah seorang beauty consultant kami.. nampak kan dekat mata dia tu..sebelum dan selepas.

oklah itu sedikit sebanyak rumusan petang ni tentang produk terbaru..hehehe.. bagi mereka yang tak tahu nak pilih skincare yang sesuai dengan kulit wajah, boleh dapatkan dengan saya secara sah. i will help you sisterr..!!! sihat, cantik, cerah sama2...wowww....


Aniza (Kakah Jangok)
Your Professional Beauty Consultant MK
http://wasap.my/601110035714  for oder & consultation

*FREE SKIN CONSULTATION, FREE SKINCARE CLASS* KL / SELANGOR / KOTA BHARU & PASIR MAS.

FB:- ANIZA NASIHA
IG :- MARYK_IZA 















Tiada ulasan:

Catat Ulasan