Isnin, 1 April 2019

MARY KAY NEW PRODUCT IS SERUMMMM!!!!

Bercakap pasal SERUM, semua orang suka SERUM kan..tapi jangan pakai SERUM sahaja, harus pakai dengan skincare yang lain seperti Pencuci Muka,  Toner, Scrub, moisturizer. cukupkan 5 regimen termasuk SERUM...
.
Bulan ini, April 2019 Mary Kay mengeluarkan satu SERUM terbaru uolsss😱😱😱. Mary Kay selalu memberi satu kejutan untuk para wanita di luar sana.. sebab dia nak semua wanita memiliki kulit sihat pakej sekali dengan cantikkk...!!! siapa tak suka cantik tu sangat pelik. cantik itu sunnah kan.
.
Taraaaaaa.... ini dia di beri nama khas untuk si dia yang GAH!!
"YOUTHFINITY SERUM"
.
.
Comel tau Model tu..hehe..sesuai dengan dia bersama SERUM Gojes. IBU segala SERUM dalam Mary Kay. jom ikuti setiap bahan dalam SERUM ekslusif ini.
.
 .
.
3 Bahan Utama dalam Youthfinity

. Alpen Rose- hidup kat Banjaran Alps , terkenal sebagai bunga yg boleh hidup lama up to 100 tahun lamanya sbb dia punya sifat mampu tahan apa je punca kerosakan, mcm  angin kuat, panas terik, salji, hujan , pencemaran udara smua ni tak rosakkan dia dan dia boleh hidup elok je. Tumbuhan lain akan mati biasanya klau kene faktor2 mcm ni
.
.Evening Primrose @ ( bunga utk wanita kawal emosi ) wahhh dengar pon bagus ni..elok sangat utk wnaita yg selalu emosi terganggu.
-Di perkenalkan ke Eropah pada awal abad ke-17 sebagai tanaman hiasan. Evening Primrose telah digunakan lebih 100 tahun oleh suku probumi di Amerika Utara dengan menggunakan tumbuhan ini sebagai tanaman, makanan dan ubat-ubatan. Evening Primrose dapat mencantikkan kulit dan membantu menjadikan kulit sihat serta kelihatan MUDA...wowww... best kan uols..
.
.Infinite tripeptide ( huh bahasa saintifik plk petang2 ni..hehehe..)
-Juga dikenali dengan singkatan "GHK" untuk asid amino yang mengandunginya (glisin, histidin, dan lisin), tripeptida-1 adalah peptida isyarat sintetik yang dikenali untuk bekerja dengan tembaga dalam kulit untuk membetulkan bahan-bahan pembaikan yang telah mula merosot kerana pendedahan umur dan matahari.
.
.
.
.
.
Hahh tuu diaaa...packagingnya MasyAllah nampak GAH kan... IBU segala SERUM, untuk kulit yang dah ada penuaan, garis-garis halus amat sesuai sangat pakai yang ini. sesekali hadiahkan untuk diri sendiri..kalau ada yang tersayang nak belanja, lagi bagusss kann..hehehehe..
oh ye.. sharing kebaikan serum ni, tp lupa nak posting jugak testimoni dari Director Iza juga.. mekap VS no mekap.
.
.
.
.
 .
pengalaman Director Iza guna selama 5hari, dah nampak kesan. paling best keikhlasan turun dari hati berkongsi dengan kami..yelah apa2 produk baru rasmi semua Director akan rasmi dulu barulah kitaorg beauty consultant yang lain-lain boleh rasa..gituuu..hehehehe..
.
ok la Iza ada beberapa kijoan nk siap.. nanti Iza dtg lagi ke sini berkongsi cerita atau pengalaman yang berlaku dalam Mary Kay.. ye, ada tau pengalaman Iza sendiri..tungguuuu tauuuu....😍😍😍😍


Truly HeartπŸ’‹πŸ’“πŸ’“πŸ’“
Kakah Jangok😘😘

Aniza (Kakah Jangok)
Your Professional Beauty Consultant MK
http://wasap.my/601110035714  for oder & consultation
*FREE SKIN CONSULTATION, FREE SKINCARE CLASS* KL / SELANGOR / KOTA BHARU & PASIR MAS.
FB:- ANIZA NASIHA
IG :- MARYK_IZA 
 
 

 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan