Isnin, 1 April 2019

MARY KAY NEW STARTER KIT!!!

 PENDAFTARAN SEBAGAI BEAUTY CONSULTANT MURAHHHHH!!!1😱😱😱😱

Assalamualaikum sahabat kesayangan Iza.. selamat kembali menerokai dunia cyber.😊 Happy luncheon everybody. Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah swt dan kita di dalam April. lagi sebulan umat Islam nk menyambut Ramadhan..ada yang dah bayar hutang puasa??.. cepat2 tau ganti puasa sebelum terlambat.
Semalam Director Iza ada sharing sesuatu, memang magik sangat..yesss berita utk kami2 semua buat terkejut tau..iaitu 'New starter kit' utk permulaan dalam menceburi bidang kecantikkan dalam Mary Kay.wahhhhh...excited sebab dah MURAHHHH... jom tengokkk apa yang MURAHHH tuuu..
.
.
.
jengggg..je..jenggggg... taraaaa...inilah rupa terbaru Starter Kit utk memulakan bisnes dalam MaryKay. Bag itu terbaru, senang nak bawa ke mana shj. dan juga dapat Lip Balm, Lip Scrub, dan sampel lipstick beserta dengan katalog...dannnn.... harga pendaftarannya adalah sebanyak RM70!!.. RM70!! shj😱😱😱😱.. berbaloi tak dengan harga tu terus dapat jadi Beauty Consultant Mary kay.😻😻😻.
.
.
.
Director Iza cantik kan menggayakan dengan beg cute tu.. jadi kepada anda di luar sana, ingin mendapatkan duit poket, duit extra nak hulur kpd Mak Ayah, ini lah peluangnya.. bersama dengan Mary Kay InsyaAllah pasti boleh!!..
.
jangan segan-segan hubungi Iza tau..Iza akn sedia berkhidmat utk wanita yang ingin tampil sihat cantik serta duit kepuk-kepuk..

Truly Heart💓💋
Kakah Jangok😘

Aniza (Kakah Jangok)
Your Professional Beauty Consultant MK
http://wasap.my/601110035714  for oder & consultation
*FREE SKIN CONSULTATION, FREE SKINCARE CLASS* KL / SELANGOR / KOTA BHARU & PASIR MAS.
FB:- ANIZA NASIHA
IG :- MARYK_IZA 


1 ulasan:

  1. Do you love NetEnt slots? Well, I already know.
    It's a 토토 사이트 great choice 온라인슬롯사이트 as a player of NetEnt online slots, and they're available with a decent 라이트닝바카라 welcome bonus 복불복 룰렛 for 해축보는곳 new players.

    BalasPadam