Rabu, 27 Disember 2017

CERIA BERSAMA DENGAN MARY KAY

Assalamualaikum beauty gojes.. haluu haii.. petang ini saya nak menyuarakan sedikit 10 SEBAB SAYA DENGAN MARY KAY.. Jom terjahhhh ke bawah..

  • KEBERKESANAN PRODUK:-  Ha, yang ni lah part Iza suka, tahu kenapa? memula dulu duk pakai produk MERKURI, putih cerah gebu seawal 7hari tau.. gila kan produk skg..hehe.. di sebabkan Mary Kay produknya amat berkesan, Iza cuba dengan skincare pertama iaitu Botanical effects walaupon kesannya tak seperti produk local tu, tp alhamdulillah kulit muka Iza masa tu kembali sihat. terus jatuh cinta.😍😍    
 
  • R & D Mary Kay;-  yes, R & D satu2nya Mary Kay ada ( Research and development ). Mary Kay yang telah berada di pasaran dunia sejak 1963, bermakna 54 tahun di dunia, di 38 buah NEGARAπŸ‘πŸ‘πŸ‘ 17 tahun di Malaysia sejak tahun 2000. dan Malaysia juga the SECOND HIGHEST PRODUCTION IN ASIA, selepas China😍😍😍.. Untuk pengetahuan semua ada 3 Kilang Mary Kay di dunia setakat hari ni.. 1) Dallas,USA 2) South Korea & 3) Hangzhou China.


  • MAMPU MEMBINA KENYAKINAN DIRI:-  Dalam Mary Kay juga, di ajar bagaimana berdepan dengan orang ramai, VVIP, supaya diri kita lebih berkeyakinan untuk tampil memberikan yang terbaik kepada mereka. Iza dulu seorang yang takot tau nak tampil depan orang, malah nk bercakap pon kekok rasanya. tp bila dah join MK ni, semangat, tahap keyakinan mencapai 90%..he he he.. lagi 10% mana tah hilangnya..kikiki..sebab apa, sebab Muka Iza jauh lebih sihat berbanding dulu..hehe..
 
  • KERJAYA SENDIRI:- Part ni ramai yang mahukan bukan? termasuk lah Iza sendiri.. setiap orang mempunyai kerjaya tersendiri tak kira dari segi apa cara sekali pun. Macam Iza pilih kerjaya dalam Mary Kay sebab Syarikat yang telah gah di dunia selama 54 tahun mampu bertahan sehingga ke hari ni.. Mary Kay ada saintis tersendiri, pakar2 perubatan juga ada. dan paling best dapat gaji yang lumayan..gitu..hehe..sape tak nak kan?
 
  • TRIP KE OVERSEA:- Wowww.....bestnya dpt ikut melancong anjuran Mary Kay, dan semestinya FREEEE...just bawa duit shopping je..he he he.. Impian Iza nk bawa suami dan anak-anak menjejaki ke NEGARA org.. bercuti bersama2 sambil tu ber'Mary Kay..hi hi hi..
 
  • SKINCARE CLASS:- dalam Mary Kay juga ada sediakan kelas mekap, penjagaan raut wajah yang sempurna. dapat terangkan dengan lebih jelas kepada mereka yang pertama kali dengan Mary Kay..memberi keyakinan untuk lebih maju ke hadapan. Iza suka tau masuk kelas skin care ni..banyak dpt ilmu..yang sebelum ni tak tahu, dengan SCC ni kita banyak belajar.
 
  •  HALAL TOYIBBAN:-  Dalam mencari kencatikan, kesihatan jangan di lupa bab HALAL. kita sebagai Islam harus pentingkan pengesahan HALAL ini.. Mary Kay dalam kategori halal dan paling best produknya bebas MERKURI serta lemak-lemak haiwan yang tak sepatutnya..hehe..
 
  • CANTIK:- Hihi...yang ni kalau orang tak suka CANTIK tak tahu la tergolong dalam kategori apa..hehehe..jgn marah deh, nati koho tuo.. sejak guna skincare Mary Kay ni, tahap keyakinan Iza semakin menggila..hihi..mana taknya, muka dulu berpasir, berjerawat, la ni..bebas semuanya..cuma tinggal parut-parut shj tp tak ketara mcm dulu-dulu la.. Tok Cayo Mr kelih dekat..haha..
 
  • PENGHARGAAN DARI MARY KAY:- Beauty Consultant dalam Mary Kay, akan di beri penghargaan setelah berjuang mencari wanita yang ingin kembali CANTIK & SIHAT sepenuhnya tanpa bahan MERKURI. di beri hadiah, bukan hadiah biasa2 tau..Diamond, Gelang, Jam tangan, Handbag la opkos, sebab 200% suka Handbag ni..up lagi 100..hehe..
 
  • PINK CARRRRR....:- yang ini semua orang ingin memilikinya setelah bernaung di bawah Mary Kay. Sape nak bagi FREE sebiji Kereta Toyota PINK ni kalau bukan Mary Kay..hehe.. ni impian Iza juga di harap suatu hari nanti dapat memilikinya.. Amin...InsyaAllah.
 
eh eh..tak sedar dah, 10 SEBAB  dah tersenarai di sini.. tp rasa banyak lagi nak kongsi..hihi..cukup la dulu ya. lain hari Iza kongsi cerita best lagi.. sudi-sudi baca ya.. lagi banya membaca lagi bagus..lagi banyak pengalaman..
 
 
muahhh ciked..πŸ’‹πŸ’‹   
IzaBeautyMK
Beauty Consultant Mary Kay
01110035714 

 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan