Selasa, 19 Disember 2017

Renewing Gel Mask Timewise

Make Me Happy Everyday..

Assalamualaikum selamat pagi beauty gojes..
dah sarapan ke uols?.. saya pagi ni makn bihun goreng dgn kopi ais..heeee..


saya ada satu benda nk share pagi ni..iaitu Renewing Gel Mask..tak tahu nak kabo camno selepas guna Mask ini..sungguh miracle la..mask ni bukan setiap hari kena pakai..seminggu 2 kali shj.


apa yang best mask ni, kulit kita berasa di suburkan, segera menghidratkan sambil menguncikan lembapan.. selepas saya pakai set Timewise Miracle part last saya pakai mask ni..pkai sebelum masuk tido.. begitulah rutin saya..


wake up morning, see the mirror wowww....kulit muka nampak tegang je dan paling suka nampak lembap je..ok senyummm je..hehehe..masa nak mandi, cuci cam biasa muka dengan clenaser timewise tu, lps tu dah bilas smua..sentuh pula kulit muka...maaakkkk aihhh...knp gebu sgtt kulit, tak berhenti belai muka ni..smua part kat muka terasa lembuttt sgttt...hepi tauu...saya tak pernah rasa kulit lembut cam bayi..he he he..Syukur sangat saya bertemu dengan Mary Kay ni..
kita wanita semestinya ingin kelihatan cantik berseri terutama depan suami ye dop..hihi..


ok uols, bagi yang nak mencuba, nak rasa kelembutan pada kulit muka jangan segan silu bertanya pada saya terus tau...saya sedia membantu beauty gojes di luar sana..


teruskan bersama saya, nantikan new update dari saya...

salam sayang
Mary Kay Ind. Beauty Consultant
01110035714😚





Tiada ulasan:

Catat Ulasan