Isnin, 18 Disember 2017

Fall in love MK

Assalamualaikum to everyone..!


I'm a new Beauty Consultant at Mary Kay.;-)
Blog ini saya buat khas untuk anda semua ingin tahu lebih lanjut tentang Mary Kay.


Seperti sedia maklum, Mary Kay ni is an active member and a leader in the Direct Selling Association (DSA), maka Mary Kay ini tidak ada iklan di tv, radio, majalah atau di mana-mana sahaja.


Di sini juga saya kongsikan sedikit pengalaman saya bersama Mary Kay dari bermula dengan
skin care, mekap, dan akan ada banyak lagi untuk join event yang akan di anjurkan dari pihak Mary Kay. Sebelum saya kenal Mary Kay, saya adalah seorang yang suka dengan dunia kecantikkan..he he he..tipulah kan kalau setiap orang wanita tak suka dengan kecantikkan kan..ye dop.. macam2 viral tentang sesuatu produk sehinggakan saya sanggup tepek kt muka ni dgn produk yg tinggi MERKURI😱😱😱.. masih lagi guna selama setahun gak la..lepas dah guna lama, rasa kt muka tiba2 pedih, sakit, hitam, kusam..makk aihh terkejut tgk smula muka ni..dah la ada bekas parut jerawat, lubang2 plk tu..makin teruk sangat.. saya terus STOP.! Sehinggalah saya ternampak BC Mary Kay buat iklan psl lipstick Gel- semmi matte..dari situ saya berminat nak cuba jenama Mary Kay ni.. Pada mulanya tak tau Mary Kay ni ada khas utk Skin Care.. memula guna gincu ni, besttt sgttt..tak tau nak kabo camno..pastu tanya lagi, lagi dan lagi..hehehe..lama-lama I'm fall in love with Mary Kay tau...
Di sebabkan muka saya dah rosak, saya mengambil keputusan join as a Beauty Consultant. hepi beb..hepi sgt..lepas dah terima Starter Kit tu excited 'bedo"oh' orang kelantan cakap.. he he he..




Alhamdulillah dalam tempoh setahun saya mencuba set skin care khas utk baiki semula masalah yang saya hadapi.. Botanical Effects F2..berkat sabar selama setahun..now...taraaa...hi hi hi..ini muka saya yang terkini... mesti uols nak tgk kan muka saya yang kata rosak akibat merkuri tu kan...okey, nnt saya kena cari dulu gambar tu sebab kalo boleh tak nak tgk dah muka yang lama....😭😭😭

ini gambar saya tahun 2011..ni je jumpa gmbar lama..seperti saya btau..gmbar yg masalah muka teruk, sunburn, hitam situ sini dah takde.. sebab tak sanggup nak tgk..



Seronok kan?, Jangan tidak tahu Mary Kay juga kerap buat event besar-besaran untuk meraikan Beauty Consultant yang bernaung di bawahnya. Dalam setahun 2 atau 3 kali event yang akan diadakan serta promosi yang hebat.


Uols.. teruskan bersama saya di sini untuk lebih lanjut..

muaah ciked..
Aniza Nasiha
Beauty Consultant Mary Kay
01110035714




Tiada ulasan:

Catat Ulasan